Joga Kasia Baron

Przyjdź, spróbuj i poczuj się
po prostu lepiej!

Joga Kasia Baron

Moja joga

DLA KOGO?

Zajęcia są przeznaczone dla osób dorosłych niezależnie od stopnia zaawansowania i kondycji fizycznej. Jeśli nie jesteś pewien, czy joga to faktycznie dobry pomysł, przeczytaj tekst poniżej.

Moje zajęcia to:

  • zrównoważony ruch, dzięki któremu poczujesz, że naprawdę troszczysz się o swoje ciało, zamiast nadmiernie je forsować
  • stawianie za cel bardziej zdrowia i dobrego samopoczucia niż akrobatycznych pozycji i ekstremalnych wyczynów
  • budowanie kondycji i odporność psychofizycznej w swoim tempie, w spokoju i na własnych warunkach
  • brak konieczności zakupu drogiego sprzętu lub stroju – na zajęcia można śmiało przyjść w spodniach z dresu i ulubionym T-shircie
  • odkrywanie na nowo radości z ruchu i oddechu
  • dobre miejsce dla indywidualistów, którzy szukają podczas zajęć wolności i przestrzeni dla siebie

JAK WYGLĄDAJĄ ZAJĘCIA

W ramach zajęć wykonujemy ćwiczenia psychofizyczne, służące poprawie zdrowia, kondycji oraz samopoczucia. Określenie “ćwiczenia psychofizyczne” oznacza w tym przypadku praktykę asan (pozycji jogi), świadomy oddech oraz naukę relaksacji. Umiejętnie zastosowany zestaw tych trzech elementów sprawia, że stajemy się silniejsi psychicznie i fizycznie, zaczynamy bardziej rozumieć siebie i innych, odkrywamy swoje ograniczenia, jak również swój potencjał. Uczymy się rozróżniać, gdzie warto przekraczać swoje granice, a gdzie odpuszczać.

Moje zajęcia są wolne od dogmatów, sztywnych zasad oraz niepodważalnego autorytetu nauczyciela. Bardziej niż na tworzeniu egzotycznego klimatu zależy mi na tym, żeby każdy odnalazł swoją osobistą, prywatną jogę, która będzie pomagała mu podnieść jakość życia na płaszczyźnie zdrowotnej, fizycznej, emocjonalnej czy też jakiejkolwiek innej.

Zajęcia trwają 75 minut, z czego ponad godzinę przeznaczamy na praktykę asan a około 10 minut na relaksację.


JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ?

Przed przyjściem na zajęcia koniecznie przeczytaj REGULAMIN, w którym znajdziesz wszystkie informacje dot. przygotowania się i udziału w zajęciach.


REGULAMIN CZYLI NASZE ZASADY I OBYCZAJE 🙂

I Uczestnictwo w zajęciach

  1. W zajęciach mogą brać udział wyłącznie osoby dorosłe posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby, które dokonały płatności za zajęcia.

II Karnety i płatności

  1. Karnet na zajęcia jest ważny przez 30 dni od daty wystawienia i nie ulega przedłużeniu (w ramach każdego karnetu jest uwzględniona możliwość jednorazowej nieobecności).
  2. Płatności za zajęcia można dokonać przelewem na konto: JOGA KASIA BARON 41 1140 2017 0000 4002 0823 0460 lub bezpośrednio przed zajęciami u instruktora.
  3. Jeśli zajęcia nie odbędą się z winy instruktora, z powodu kalendarzowych dni wolnych lub braku dostępności sali, ważność karnetu zostanie przedłużona.
  4. Wykupienie karnetu jest jednocześnie zobowiązaniem do przestrzegania niniejszego regulaminu.

III Przeciwskazania zdrowotne

  1. Wszelkie dolegliwości oraz problemy zdrowotne należy zgłosić instruktorowi przed zajęciami.
  2. Panie w ciąży mogą brać udział w zajęciach po ukończeniu 3 trymestru oraz okazaniu zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do ćwiczenia jogi.
  3. Osoby, które nie mają pewności, czy ich stan zdrowia pozwoli im na uczestnictwo w zajęciach, proszone są o skonsultowanie się z lekarzem.
  4. Zgłoszenie na zajęcia i dokonanie płatności jest równoznaczne z oświadczeniem, że stan zdrowia uczestnika pozwala mu na udział w zajęciach.

IV Czas trwania zajęć

  1. Zajęcia odbywają się zgodnie z grafikiem na stronie www.jogakasiabaron.pl . Przed zajęciami warto sprawdzić na stronie, czy w grafiku nie pojawiła się informacja o odwołaniu zajęć z powodu np. świąt lub zdarzeń losowych (zdarza się to rzadko, ale warto mieć ten fakt na uwadze).
  2. Szatnia jest dostępna na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć, żeby każdy mógł się spokojnie przygotować.
  3. Sala jest zamykana na klucz punktualnie o godzinie rozpoczęcia zajęć. Ze względu na komfort oraz koncentrację ćwiczących nie ma możliwości wejścia na zajęcia po czasie, chyba że instruktor wyrazi na to zgodę.

V Bezpieczeństwo zajęć

  1. Na zajęcia przychodzimy minimum 3 godziny po obfitym posiłku i około 2 godziny po lekkostrawnym.
  2. Przez wzgląd na siebie i innych, nie przychodzimy na zajęcia z katarem, gorączką, przeziębieniem lub innymi infekcjami wirusowymi.
  3. Na czas zajęć zdejmujemy biżuterię (łańcuszki, naszyjniki, bransoletki itp.).
  4. Podczas zajęć nie żujemy gumy i nie przegryzamy niczego.
  5. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek niepokojących objawów świadczących o pogorszeniu samopoczucia, należy od razu przerwać ćwiczenia.
  6. Podczas zajęć przestrzegamy zaleceń instruktora oraz dostosowujemy intensywność ćwiczeń do swoich możliwości.
  7. Nie wykonujemy pozycji na własną rękę bez wyraźnej instrukcji instruktora.
  8. Nie instruujemy innych uczestników oraz nie pomagamy im bez wyraźnego polecenia instruktora.
  9. Uczestnik zajęć bierze w nich udział na własną odpowiedzialność i ryzyko.

VI Komfort zajęć

  1. Ćwiczymy boso w wygodnym stroju.
  2. Na czas trwania zajęć całkowicie wyłączamy telefon.
  3. Maty do jogi można bezpłatnie wypożyczyć na miejscu, ale ich liczba jest ograniczona. Jeśli ktoś posiada własną, to warto ją zabrać ze sobą.